10 december, 2010

December Daily

De sidste par år har jeg tænkt på at lave et minialbum til at dokumentere alle de dejlige ting der sker her i december. Og i år skulle det så være.

En simpel forside i dejlige farver, gør mig gald hver gang jeg kigger på den.

Første opslag i albummet har en lille kuvert (Maya Road) til diverse minder fra julen. Og på højre side talebobler (punch EK succes) med mine ønsker og håb til denne jul.

og her et par opslag i albummet.




Jeg har lavet skabelonen i word og printet den på lidt tykt papir, derefter sat siderne sammen med min Zutter. Så er det bare i løbet af december, at pynte siderne med billeder og skønt scrap, til at lave en fed lille julebog anno 2010.

Sender gerne word-filen hvis der er interesse.

14 dage til jul....so little time

1 kommentar:

  1. Kan se at du også er stort Studio Calico fan :-)Jeg har også endeligt taget mig sammen til at lave et 'December Daily' projekt i år. Du er nået noget længere end jeg er! Glæder mig til at se resten af albummet.

    SvarSlet

Pin It button on image hover