10 februar, 2012

Project life

Så har jeg  besluttet at hoppe på Project Lige bølgen. Jeg har længe ikke fået lavet reelle layouts, men haft et stort ønske om at dokumentere vores hverdag og liv mere hyppigt.
Da Studio Calico her i februar satte pageprotectors til salg på deres side, så jeg det som et tegn og bestilte, så jeg kan endelig komme igang med 2012. Bliver spændende. Nu mangler jeg jo så bare at modtage min pakke. Ak ja. Ventetiden er lang.

Få mere inspiration til Project Life her.
http://www.beckyhiggins.com/
aliedwards.com

2 kommentarer:

  1. Hallo Smukke :)
    Det bliver spændende at følge dit Project Life, der sker jo så mange dejlige ting for dig :)
    GLæder mig til i morgen, vi seeeeees :)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  2. God beslutning. Det er også mut første år med PL og jeg er helt solgt allerede. Det er et fantastisk koncept, selvom jeg kun har halvfærdige sider fra januar frem til nu. De skal nok blive færdige engang! Glæder mig til at se en anden dansk udgave af projektet!

    SvarSlet

Pin It button on image hover