02 december, 2012

December Daily 2012

Igen i år har jeg kastet mig over at lave en December Daily. Holder det helt simpelt, øger min chance for rent faktisk at færdiggøre det. Og ja har 2 halvtomme albums stående fra 2010 og 2011.
Har i år valgt at blande "photo a day" og "december daily". Derfor på første side en oversigt over de fotos jeg vil tage i løbet af de 24 dage.

Glæder mig til de daglige foto. Hvis du har lyst så kan du se dem ved at følge mig på instagram #kocaro

Glædelig december





2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud Caroline, og dejligt at se dig tilbage på bloggen.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide med oversigt over de fotos du skal tage! Håber du får det færdige resultat på bloggen. God jul

    SvarSlet

Pin It button on image hover