24 oktober, 2011

Status 24.10.2011

Efter at have været meget længe væk fra bloggen vender jeg nu tilbage. Dejligt. Der er næsten gået 1 år uha ikke godt. Men sikke et år. Mere om det i kommende indlæg.


Så hvad er status?

  • modtager stadig månedspakker fra Studio Calico
  • fået et scrapværelse
  • er blevet Pinterest afhængig
  • har fået min indre ro
  • scrapper alt for lidt
  • ved pludselig alt for meget om fodbold
  • brugte en mindre formue ved sidste Scrapbook Convention
  • planlægger mit bryllup

Her et lige par kort jeg har lavet for nyligt.
Tak fordi du kiggede forbi.

4 kommentarer:

  1. Hey, hvor er det dejligt at høre fra dig igen og tak for sidst. Du var ikke den eneste der brugte en formue til convention hihi. Er du/I ved at være klar til den STORE dag??? KH 10na

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage, pludselig dukkede du op på min google reader ;)

    SvarSlet
  3. Hej Smukke ♥
    Hyggeligt at du er tilbage på bloggen, både at se dine ting og høre lidt om hvordan det går dig.
    Har I bestemt en dato?
    Knus fra
    Dorthe ◕‿◕

    SvarSlet
  4. Kære Dorte og Tina ja vi er ved at være klar til den store dag d. 11. November :-) bliver så dejligt. Stadig ikke helt til at forstå vel? Kram

    SvarSlet

Pin It button on image hover