01 november, 2011

December Daily fra Studio Calico

Så har det igen været d. 27. i måneden, som jo her i huset betyder, at det månedlige kits fra Studio Calico bliver sat til salg. Selv min søde kæreste er klar over denne dags betydelighed. Kært. Denne måned lancerer de en December Daily i samarbejde med Ali Edwards. Så den er selvfølgelig på vej i posten til Esbjerg. Kan mærke julen nærmer sig. Bliver dejligt. Da der sker så meget i livet for tiden, har jeg ved at købe dette kit gjort en december daily meget nemmere for mig selv. Nu skal jeg bare koncentrere mig om at få fyldt siderne ud, som dagene går i december, ahhhh dejligt. Så bliver der tid til andre mindst lige så vigtige ting.


Her er et kig i min December Daily fra sidste år.

2 kommentarer:

  1. Det ser da spændende ud Caroline, glæder mig til at se mere. Nu nærmer den store dag sig. Husk at stoppe op og nyde den, det hele går så hurtigt.
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. Hej Tina
    Tak skal gøre hvad jeg kan :-)

    SvarSlet

Pin It button on image hover