03 november, 2011

Nåede jeg mine 35 ting?

Her knap 1 måned fra min fødselsdag og 1 år siden jeg skrev min "35 ting" hvordan ser det så ud? Fik jeg gjort det? Kom jeg i mål? Nej. Men på trods af det, har det vist sig at været et af de mest fantastiske år i mit liv. Sket ting jeg kunne kunne drømme om ville ske. Og de ting var selvfølgelig ikke på listen. Hvad kan jeg lære af det? Sigte højere. og jeg ved at næste år bliver rigtigt godt selvom jeg ikke kommer i mål med min liste.


1. gå en tur i Central Park

2. tage et kreativt kursus

3. blogge meget mere
- hi hi blev vist kun meget mindre

4. blive forelsket 
- ahh ja


5. få nogle nye venner

6. skrive i min dagbog hver dag

7. holde en fest 
- tæller bryllup??


8. gøre noget jeg aldrig har gjort før 
- flyttet sammen med en fyr, sagt ja til ægteskab og meget meget mere

9. lave hjemmelavet marmelade - lavede til både familie og venner og rigtig godt blev det.

10. få High Tea i London

11. have måneder med overskud i banken - jo, jeg er ved at blive voksen

12. dyrke mine hobbyer meget mere

13. se og opleve nye byer i Danmark

14. holde en picnic

15. lære at give slip - jeg er blevet bedre


16. invitere min far i biografen 
- i julegave fik han et gavekort, det brugte vi til at se Super 8, hyggelig aften

17. drikke mere champagne - ahhh ja ikke svært når man bestemmer sig for bryllup

18. prøve nye opskrifter - et par stykker, langt fra nok


19. holde sushi aften - nej men spist meget sushi GGG

20. tage fotos med mine bokskameraer - nej men taget mange fotos generelt


21. få ryddet op i alle kroge - giver næsten sig selv, måtte til da jeg flyttede


22. læse 2 bøger

23. oversigt over min film - nej og kun kommet endnu flere til hjæælp

24. cykeltur til Fanø 

25. se en ballet

26. få en Hot Stone massage - min fys afprøvede det på mig, hot hot hot


27. tabe mig

28. rydde op i mine billeder på computeren - ja der er kommet system


29. hænge billeder op i lejligheden 
- ikke i lejligheden, men i det nye hus ;-)

30. male et maleri - ikke et selv, men med nogle skønne kvinder til min polterabend


31. prøve Zumba - jo gik skam et par måneder, nu tilbage til yogaen

32. få sat skik på min garderobe

33. spise en gourmet menu - heldige jeg op til flere gange inkl. min bryllupsdag


34. deltage i flere scrap challenges på nettet 

35. dokumentere min liste i et minialbum - nej lykkedes desværre ikke 

1 kommentar:

  1. Hej Caroline. Tak for updaten. Håber I har det godt og glæder jer til den store dag. Det er jo lige om lidt. Nyd den - det er en af livets højdepunkter. Kh 10na

    SvarSlet

Pin It button on image hover