08 februar, 2013

One Little Word - Vision Board

Her i februar er opgaven i One little word, at lave et visionboard.  Kort fortalt er ideen med et vision board, at hvis man omgiver sig med billeder af ting man vil have, hvad man vil blive osv, så vil livet ændre sig for at matche de billeder og ønsker.
Opgaven lød på at lave en collage af udklip fra blade og aviser. Jeg valgte istedet at lave det digitalt. Det er billeder jeg har fundet på Pinterest, billeder der på en eller anden måde tiltalte mig og som jeg synes skulle med her. Ikke alle har direkte forbindelse til mit valgte ord NURTURE, men det betyder i følge Ali Edwards ikke noget. et visionboard kan indeholde billeder man endnu ikke helt ved hvad vil betyde for en senere.

Om jeg tror på at et visionboard kan have en direkte effekt på mit liv ved jeg ikke, men for mig var det sjovt at samle nogle billeder der tiltalte mig og sætte dem sammen til ét billede, der på en eller anden måde understøtter mit ord og hvad jeg vil her i år. Så må vi se hvad det bringer med sig, hvor tager det mig hen?


Kilder til billederne kan findes via mit Pinterst board, her.
Jeg har printet en A4 udgave ud af det og puttet det i mit Project Life album 2013 sammen med opgaven for januar. Hvis det senere viser sig at One Little Word griber om sig og vil fylde meget, får det nok sit eget album. 

Tror du på effekten af visionsboard? Og har du prøvet at lave et?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Pin It button on image hover